Parochie de Goede Herder gaat op woensdag 15 mei a.s. op bedevaart naar Handel. De H. Mis begint om 19.00 uur.

Bij goed weer volgt daarna een processie door het prachtig aangelegde park van Handel.

Ondertussen wordt het rozenkransgebed gebeden en afgewisseld met Marialiederen.

De afsluiting vindt plaats bij het buitenaltaar.
Vanaf 1897 ging Parochie de Heilige Familie uit Langenboom al jaarlijks op bedevaart naar Handel.

Omdat deze parochie onderdeel is geworden van Parochie de Goede Herder wordt de bedevaart voortaan georganiseerd vanuit deze parochie, bestaande uit de kerken in Haps, Langenboom, Mill, Sint Hubert en Wilbertoord. Zo zal koor Laus Deo uit Wilbertoord de zang verzorgen en worden de taken van de lektoren, acolieten en collectanten verdeeld over de diverse dorpen.
Ook wordt het Mariabeeld van onze Lieve Vrouw van Handel tijdens de processie meegedragen door de Mariadames uit de diverse dorpen.
De eucharistieviering wordt voorgegaan door pastoor James en pastor Bas.

Bedevaartgangers kunnen een intentie opgeven waarvoor tijdens de viering wordt gebeden.

Opgeven kan telefonisch 0486-431234 of per mail liesvanlimbeek3@outlook.com.

We verwachten een grote opkomst en hopen dan ook veel parochianen te mogen begroeten.