H. Joseph - Wilbertoord

Parochie De Goede Herder, Locatie Wilbertoord.
Zaterdag 27 juli en zaterdag 3 augustus zijn er geen diensten in locatie parochie Wilbertoord vanwege vakantie.
Zaterdag 10 augustus 19.00 uur eucharistieviering, de koren zijn dan nog met vakantie en wordt de dienst opgeluisterd door draaien van een CD.

Parochie De Goede Herder, Locatie Wilbertoord

Zaterdag 20 juli om 19.00 uur woorddienst, de koren zijn met vakantie maar de opluistering van deze woorddienst lossen we op door het draaien van een CD.

De intenties zijn voor zieke parochianen.

Uitzending eucharistievieringen zijn voortaan op alle dagen van de week te zien en beluisteren om 10.00 uur vanuit de Heilige Martinus kerk te Cuijk via website    www.martinuscuijk.nl/

Parochie De Goede Herder                                                                                              Email: parochiedegoedeherder.mill@gmail.com

i.www.parochiedegoedeherder-mill.nl

Pastoor James           0485 - 451282